2009年3月30日 星期一

take me some place new~

我想著天空什麼时候会放晴

我接受你的解释

我又何苦在乎得不到的温柔

一半甜的 一半苦的

有些无奈,

有些悲伤,

有些教人心疼的坚强

心的伤还有一些 不要紧


我就以為 我努力更完美

我們就會永遠

每一句再见割一道伤口

I thought that you'd be here by now


There's nothing but the rain

No footsteps on the ground

I'm listening but there's no sound

Isn't anyone trying to find me?

Won't somebody come take me home

It's a damn cold night

Trying to figure out this life

Won't you take me by the hand


Take me somewhere new

沒有留言: